Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

fredag 13 januari 2012

Storhandling

Klumpen i halsen vill inte försvinna. Jag har noll i värde på min energimätare och har sovit hela dagen känns det som. Nu har jag i alla fall tagit mig upp ur sängen och gjort mig i ordning för att åka med sambon och storhandla. Att springa in på affären, riva åt sig det man ska ha och sedan skynda sig mot kassan är mer min melodi just nu. Känns skönt att jag har sambon med mig i alla fall. Det är ganska tröttsamt att småhandla varje dag, så nu gör vi en storhandling och nästa vecka får jag hitta på andra utmaningar istället om ingenting behöver kompletteras.

Hoppas att det inte kommer vara så mycket folk på affären idag. Kanske är folk ganska fattiga så här efter jul och innan lön?

Kämpa nu för fan Jenny! Ge dig inte!

1 kommentar:

  1. Hur gick det kära Jenny? Var det mycket folk? Jag tror på dig och vet att du fixar det och massa andra saker!!

    Kram Anna

    SvaraRadera