Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

torsdag 26 januari 2012

Frustration

Nu är det fan inte roligt längre, HALV FEM somnade jag i morse. Då var jag så trött att jag mådde illa! När klockan ringde klockan tio i morse fanns det inget annat alternativ än att ställa om klockan. Gjorde det två gånger och när klockan blivit kvart i tolv fick jag dra upp mig själv från sängen. Har huvudvärk och frossa idag.. vill helst inte göra något alls. Har i alla fall betalat räkningar och fyllt en en månadsrapport till jobbet, alltid något!

Funderar på om jag ska ta en insomningstablett (Propavan) ikväll, brukar inte vilja ta det men nu känner jag att jag börjar få nog. Förhoppningsvis kan det hjälpa mig att somna lättare, i så fall är det värt det. De gånger som jag ändå inte lyckas somna avskyr jag de där tabletterna, de får det att krypa i benen så man tror att man ska bli galen. Men mitt frustrerade jag känner nog ändå att det är värt ett försök.

2 kommentarer:

  1. Här är min nystartade blogg om panikångest och hur det är att leva med den. Du kan ju länka den om du vill :)

    http://panikangestattack.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Åh, tack så mycket! Har tecknat ett par gånger utifrån bilder, men det är grymt svårt. Om du vill kan du maila en bild på shorline_@hotmail.com så kan jag iallafall titta och se om jag kan få till det. :)

    SvaraRadera