Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

lördag 31 mars 2012

Lördag

Har sovit många timmar men känner mig ändå redo för att sova middag. Vi har varit ute vid ett köpcenter och tittat runt lite. Äntligen hittade jag en vindjacka som kändes bra! Hittade en bild på den här på nätet, jag köpte den svarta i mitten.

Ska faktiskt unna mig lite vila nu, samtidigt som jag tänker njuta av att jag ordnade all städning igår! Om dryga timmen ska vi åka och handla mat med två vänner till oss. Sen ska vi laga maten tillsammans, spela spel, dricka vin (vet inte om jag ska ännu...) och skratta mycket! Det är planen! Hoppas den håller.

Vad har ni för planer för kvällen?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar