Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

lördag 17 mars 2012

Man är ju inte 25 längre...

...nu är man ju 26.

Usch vad jag inte trivs med dessa jävla födelsedagar som envisas med att komma varje år. Just idag känns det extra pissig eftersom jag har bakat en jävla massa fika som ingen tycks komma och äta av. Näst intill alla som skulle komma idag har av olika anledningar inte kunnat. Men jag har några gäster kvar att hoppas på innan kvällen... och om dom kommer lär dom få rulla ut härifrån för att de har så mycket fika i magen.

Sambon har åkt iväg några timmar för att se en hockeymatch och jag kan fan inte låta bli att tycka synd om mig själv som sitter här ensam. Hatar att tycka synd om mig själv, men kan ändå inte låta bli.. Förhoppningsvis kommer dagen att bli bättre vartefter den fortgår.

Bion ikväll börjar 20:30 och sambon har frågat om han får bjuda mig på en drink på stan först... vet inte riktigt hur jag känner inför det, men ska suga lite på den karamellen ett tag.

Håll tummarna för att det kommer ett positivt inlägg ikväll!

1 kommentar: