Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

tisdag 20 mars 2012

Livet är skört

Sambon är hemma igen och jag är väldigt tacksam över att han mår bättre. Han kom hem igår eftermiddags och är väldigt sliten och mörbultad. Tar hand om honom väl nu och vill inte att han ska anstränga sig i onödan. I soffan framför TV'n hör han bäst hemma just nu.

Jag känner att jag blir påverkad av allt detta. Han konstant yrsel just nu... hela huvudet gungar. Men jag  vet ju att jag inget annat kan göra än att försöka slappna av.

Ska snart börja förbereda för någon form av middag och sen blir det nog soff-häng för mig också. Bara ligga där och vara tacksam över att han är hemma hos mig igen mitt hjärta!

Tycker dock att jag kan sluta få tecken på hur skört livet är.. jag får det överallt och hela tiden och JAG HAR FATTAT! Så nu räcker det - tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar