Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

fredag 30 mars 2012

Energy!

Efter mycket om och men somnade jag till slut. Det var lite svårt att vakna till liv idag, men det är ju inte så konstigt. Nu har jag i alla fall massor med energi! Jag har tre maskiner igång i tvättstugan, disken är gjord och köksgolvet är dammsuget och vårttorkat. Ska strax ner i tvättstugan och hänga tvätt och sen ska jag fortsätta att städa innan  jag börjar laga en kasslergratäng!

Älskar dessa dagar när allt liksom flyter på av sig självt, jag måste inte tvinga mig till att göra sakerna. Dessutom blir jag glad av att veta att sambon blir glad när han kommer hem från jobbet :-)

Ikväll blir det iväg för att titta på fotbollmatch. Denna gång ska vi drygt en mil iväg... och det känns lite läskigt att inte bara kunna gå hem om jag vill det. Men å andra sidan ska jag ju åka med min svägerska som jag vet skulle hjälpa mig direkt om jag behövde.

Tjing tjing!

1 kommentar:

  1. Härligt med energi, det verkar jag fått idag för jag har dammat, dammsugit, torkat golv, bonat parketten och ska snart börja tvätta
    Men lite frukost börjar bli på sin plats ;-)

    SvaraRadera