Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

onsdag 7 mars 2012

Efter grupphealingen

Redan när vi kom in i lokalen idag kunde man känna att det var en härlig grupp. Alla utstrålade glädje och det var många som hade svårt att hålla sig för fnitter.
Ni som har följt mig på denna resa vet att jag brukar få fysisk smärta under mina healing-upplevelser, idag var inget undantag men det var väldigt annorlunda. Istället för att ha ont på ett specifikt ställe var det som att varenda muskel i min kropp arbetade trotts att jag var helt avslappnad. Och efteråt var jag helt mörbultad, som att jag hade gjort värsta träningspasset. Jag är mäkta imponerad över hur mycket fysiskt man kan känna under en healing.

Denna kväll blir inte lång känner jag, ska nog krypa ner i sängen så snart sambon kommer hem från jobbet (!!). Han började sju i morse och behövde jobba över lite på ett projekt. Han lär ju också vara sliten.. just nu är han ju inne på sin fjortonde timme på jobbet. Och allt framför en dataskärm - Huvudvärk AB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar