Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

onsdag 28 mars 2012

Bra, men regnig, dag

Idag har det, trotts regn, varit en ganska bra dag. Jag har umgåtts lite med grannen, tagit en promenad till affären (i regnet) och bakat en paj till sambon som han ska ta med till jobbet imorgon. Han fyller år och vill bjuda sina kollegor på lite fika. Tur att han jobbar på ett litet företag :-)
Paketinslagning har jag också ordnat med, kan inte skriva innehållet nu ifall han får för sig att titta in här på bloggen.

Nu ska jag äta lite mat och sedan ge mig ut i regnet igen - denna gång är det trumresa som står på schemat (en form av meditation kan man säga, för er som inte läst om det tidigare här i bloggen).

Nu har jag visst lite bråttom ser jag på klockan!

1 kommentar:

  1. Jädra skit att det skulle bli regn och kallt nu när man trott att våren kommit för att stanna :(

    SvaraRadera