Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

måndag 26 mars 2012

Och så var det de där med disiplin

Jag har badat, klätt på mig och ätit.. se har det liksom stannat där. Ligger här på soffan och tänker på allt jag borde göra, men har inte energi till att faktiskt ta tag i något. Skulle helst vilja krypa ner i sängen en stund till, men nånstans måste jag ändå dra en gräns.

Har huvudvärk och frossa.. känner mig krasslig. Kanske håller jag på att bli sjuk? Mitt mål för dagen får bli att ta mig iväg och meditera ikväll... men då kanske jag ska sova en stund nu i alla fall, så jag inte somnar då! ;-)

Lustigt hur det kan vända egentligen, hela förra veckan har jag klagat på att jag inte kunnat slappna av och sova och nu skulle jag kunna sova hur mycket som helst. Det kommer ikapp mig på något vis.

Bilder har efterfrågats här på bloggen och jag funderar just nu på hur jag ska få till det på ett smidigt sätt utan att helt rubba min anonymitet. Men mer bilder kommer inom kort!

2 kommentarer:

  1. Hej, jag undrar hur man kan kontakta dig. Vi är i samma situation...Mvh Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria! Jag är anonym här på bloggen och vill inte gärna skriva ut min mailadress här (den innehåller hela mitt namn). Men om du har lust att skriva din mailadress så kan jag skriva till dig?

      Radera