Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

fredag 16 mars 2012

Husfru

Min sista dag som 25-åring har hittills varit väldigt bra. Började dagen hemma hos en vän och gosade med hennes supersöta kattunge. Jätteliten och busig var han, Pyret, och det var värt en täppt näsa, allergitablett och astmamedicin, haha!

Efter lunch har jag varit med mamma och handlat och sen har jag bakat nu i några timmar. Två pajer med hallon och blåbär, kladdkakemuffins och chokladkokos-kakor som nu är på G.

När jag kom hem efter handlingen och skulle packa in varorna så kunde jag inte hitta dom. Det tog en stund innan jag insåg att jag hade glömt dom utanför ytterdörren, haha. Men så är det ju att vara tankspridd.

När jag har bakat färdig ska jag laga middag - jag är verkligen en riktig husfru idag. Och sen blir det nog en lugn kväll tillsammans med sambon.
Vi har bokat biobiljetter till imorgon... jag, sambon och pappa ska gå tillsammans! Är lite nervös för det, men det ska väl gå bra... Imorgon är jag ju ett år äldre.. och det innebär väl också att man blir visare?

Avslutar med att dela med mig av mina bakverk:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar