Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

tisdag 27 mars 2012

Ärenden, jobb och konst!

Efter att ha sovit i nästan 12 timmar vaknade jag på gott humör idag. Gick över till grannen och umgicks med honom och lilla bebisen (som inte är så mycket bebis längre). Vi gick ner på stan för att uträtta lite ärenden och jag fick en massa saker gjorda!

  • Var hos skomakaren och bytte knapp på ett par jeans
  • Köpte nya underlägg till köksbänkarna
  • Köpte en ram till en tavla jag gjort (ni får se här nedan)
  • Köpte en present
  • Var på apoteket och hämtade ut allergirecept (bäst att vara redo)
  • Köpte skosulor till mina nya promenadskor som känns lite stora
  • Hälsat på en kompis som jobbar på stan
Känner mig så sjukt nöjd just nu!! Dessutom fick jag ett samtal från jobbet som erbjöd mig att jobba heltid måndag, tisdag och onsdag ända fram till sommaren. Känns jättebra! Lite läskigt också, men glädjen vinner över rädslan big time! 

Har utlovat bilder här på bloggen och idag tänkte jag att ni ska få se den tavla jag gjort till mitt kök (som jag försöker att inreda lite romantiskt vitt just nu). Tavlan är gjord av papper och pärlor (och mycket lim):



1 kommentar:

  1. Skönt att få lite saker avklarade, håller med om att det känn skönt efteråt. Vilken fin tavla du gjort!

    SvaraRadera