Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

tisdag 6 mars 2012

Glad!

Jag är så sjukt glad och tacksam för att jag klarade av att börja jobba. Just nu trivs jag hur bra som helst! Fick idag erbjudande om att jobba fulla dagar både torsdag och fredag och jag blev jätteglad. Jag mår så himla bra när jag är där och får fokusera på hur andra har det istället för att hela tiden ha fokus på mina egna känslor och ångesten. Jag har inte tid att tänka på mig själv alls när jag jobbar, och även när jag har tid så är det lätt att låta bli.
Idag har vi varit ute på skogspromenad i det fina vädret och det har varit mycket skratt hela dagen. En kanondag helt enkelt!

Imorgon ska jag på möte på arbetsförmedlingen igen så att jag får igång min A-kassa och kan stämpla upp då jag inte får jobba. Det är min dags-syssla och min kvälls-syssla blir sedan att gå på grupphealing. Låter som att det kan bli en toppendag det också va?

Nu ska jag bada, äta och vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar