Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

fredag 2 mars 2012

Orolig mage

Det märks att jag påverkas av det som händer omkring mig just nu. Igår kväll låg jag och sambon i lugnan ro och tittade på en TV-serie i sängen, plötsligt fick jag hemskt ont i magen och efter tio minuter fick jag gå in på toaletten... och där blev jag kvar. Hade hemsk diarré och ropade till sambon att det inte skulle bli nån mer TV för min del.. En halvtimme senare däckade jag i sängen.

I morse kände jag att magen var lite ur balans, men det var mycket bättre. Var en sväng hos grannen, gick en sväng på stan och mötte sedan upp en kär vän för en fika. Allt gick bra så långt, men när vi sen var på Åhlens för att kolla in bokrean kände jag hur knipet kom tillbaka... In på äckel-toan där och så var det dags igen!

Nu är jag hemma igen och känner att jag ska ta en Imodium för att slippa springa till toaletten hela kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar