Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

onsdag 22 februari 2012

Tröttare än tröttast

Jag är så sjukt trött. Känner mig som en pensionär när jag vill gå och lägga mig redan vid klockan 21. Men det är väl ändå positivt mot hur det var förut när jag inte kunde somna förrän in på småtimmarna. Jag hoppas på att inte vakna pigg klockan sex imorgon bitti... Känns som att tolv timmars sömn inte vore helt fel.

Usch, nu är jag så trött att jag mår illa... bäst att lyssna till kroppen nu och slå näbben i kudden. Fina, sköna och roliga drömmar önskas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar