Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

måndag 6 februari 2012

Sista veckan nu..

Ja, nu är jag inne på min sista vecka hemma, nästa måndag ska jag börja jobba! Jag vänder så smått tillbaka dygnet och tog mig idag upp kl 9 för att ha tvättstugan. Imorgon bitti ska jag vara nere på stan kl 8:30 för att ordna med papper och sånt inför nya jobbet, så det är bäst för mig att jag inte somnar något nu under dagen och kan somna i tid ikväll.

Konstigt hur mina känslor är kring det nya jobbet egentligen. Ena stunden känns det bara som att det ska bli roligt, andra stunden känner jag mig nästan panikslagen inför vad jag ger mig in på. Denna vecka ska handla om att få bort dessa rädslor. Jag vet att jag kommer att bli orolig på söndag, men jag vill inte att den oron ska bli så stark att jag tvivlar på om jag klarar av att gå dit eller inte.

Åh vad jag längtar till meditationen ikväll! Hoppas att det blir en riktigt skön meditation där man riktigt kan känna hur rummet fylls upp av positiva energier genom alla som mediterar tillsammans.

Nu är dags att byta tvätt i maskinerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar