Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

lördag 25 februari 2012

Första dagen klar!

Första kursdagen på den mediala grundkursen är avklarad och jag är helt slut i huvudet efter att ha suttit och tänkt i över sju timmar. Men det har varit väldigt roligt idag och jag känner att jag har lärt mig mycket. Idag har det handlat om att lära sig att lyssna till sin intuition. Det är helt amazing hur mycket vi kan känna av med vår intuition om vi bara lyssnar.

Imorgon är en ny dag och jag ser med stor spänning fram emot den. Nu blir det melodifestivalen och en väldigt lugn kväll. Har fått en läxa till imorgon som jag ska ordna lite med också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar