Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

fredag 24 februari 2012

Kurshelg

Som ni vet har det gått ganska bra med min ångest när jag väl varit på jobbet, men när jag sen kommit hem har det varit jobbigare... som att allt kommer ikapp en. Därför var jag lite orolig för hur jag skulle må torsdag och fredag nu när jag hade tre ganska tunga dagar innan. Men det har gått hur bra som helst! Igår tog jag det väldigt lugnt och idag har jag hjälpt min svägerska att flytta, lagat middag och har nu tvättstugan.

Imorgon ska jag på den mediala utvecklingskursen som jag berättade om förut. Jag vet inte riktigt vad jag ska vänta mig, men det ska bli riktigt spännande! Så här står det på hemsidan om helgen:


"Denna kurs riktar sig till dig som är intresserad att utveckla dig inom intuition, mentalt mediumskap samt healing. Med intressanta övningar kommer du att öppna dörrar till din intuition, inre vägledning och större klarhet. Att använda sin intuition är ett vidgat sätt att veta, se och handla i livet. Det är också en grund för att ta steget vidare på den mediala vägen. Du kommer också att arbeta med andekontakt och healing.Kursen är förlagd på två dagar vid fyra tillfällen under året. Mellan kurstillfällena får du träningsövningar att arbeta med.Du erhåller ett diplom efter avslutad kurs." 



Hur kursen än är så vet jag att det kommer att bli roligt, för det är bara härliga människor som kommer dit! Det är en fin känsla i rummen där och det ska bli roligt att få tid till att lära känna folket lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar