Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

torsdag 2 februari 2012

Huvudvärk

Jag har migrän och mår illa. Förmodligen kommer det sistnämnda från det förstnämnda. Har just tagit alvedon och nu väntar jag på att de ska ta bort huvudvärken så att jag kan gå och sova. Under tiden underhåller jag mig med amerikanska serier och bloggen.

Imorgon ska jag testa något nytt! En rolig grej som mer vårdar kroppen än själen. Avslöjar imorgon vad det är för ett litet äventyr jag ska på! Det är också lite alternativt skulle man kunna säga.

I övrigt vet jag inte vad jag ska göra imorgon... just nu är det nästan -15 grader ute, då håller jag mig helst utomhus. Håller på och letar efter någon bok jag vill läsa, har en massa olästa böcker i bokhyllan, men ingen känns riktigt rätt för mig just nu. Boktips, någon?


Önskar er alla en god natt. Gå och lägg er med tanken att morgondagen kommer bli en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar