Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

onsdag 8 februari 2012

Grupphealing

Bättre dag idag. Sov åtta sköna timmar, åt frukost och gick sedan ut på en promenad med grannen och hennes lilla bebis. Solen sken och det var skönt att komma ut lite... Efteråt gick vi hem till henne, pratade vidare och lekte med lilla sötnosen. Barn är verkligen glädjespridare!
Nu vräker plötsligt snön ner ute och jag är ganska nöjd med att vara inomhus... riktig snöstorm!

Ikväll ska jag iväg och testa grupphealing, en ny upplevelse som jag verkligen ser fram emot. På hemsidan står det så här:
"Nu har du möjlighet att komma  för att få healing i grupp. Dufår vila skönt på madrass med kudde och filt medan du lyssnar på skön musikoch får healing. Jag arbetar intuitivt med healing på olika sätt under denna timme. Då jag ser och upplever energier och ser ditt energifält följer jag med i arbetet på det sätt som är mest lämpat vid de olika tillfällena."
 Spännande som vanligt! Innan dess ska jag lägga mig och läsa lite tror jag, kanske ta ett varmt bad? Ska också äta thaimat med sambon och sen skicka iväg honom på en storhandling medan jag är på healing! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar