Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

söndag 5 februari 2012

Fail.... again.

Var på middag hon svärmor, det var jättegod mat och roligt att träffa alla igen. Kom hem och gjorde mig i ordning för att gå iväg till meditationen. Bestämde mig för att gå strax innan kl 17 för att komma dit i god tid innan det började 17:30. När jag börjat gå bestämde jag mig för att ta upp mobilen och dubbelkolla tiden. Och visst hade jag tagit fel på tid... igen! Kl 17 började det tydligen så det var bara att gå in igen. Usch vad jag blir irriterad... jag behövde ju verkligen det där idag! Tur att det är imorgon också.. då ska jag fan komma dit i tid!

Sambon säger att vi tydligen ska bli rika på tipset ikväll. Det låter ju bra i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Om du vill jobba med meditation, avslappning och yoga hemma så säljer IMY massor av bra CD-skivor.(inte dyra heller)

    Jag har fått dem rekomenderade via VC, och vården använder dem med bra resultat på bl.a oss med ångest.

    Kram,
    G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte om jag är redo att göra det själv hemma ännu. Men jag ska absolut kolla in sidan inför framtida bruk :)

      Tack!

      Radera