Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

fredag 13 april 2012

Underbara dag

Jag har haft en underbar dag! Redan vid kl 13:30 bestämde jag och min kompis oss för att mötas upp. Jag cyklade halva vägen till henne och sen gick vi tillsammans resten av vägen. Väl där har vi mest suttit och pratat, lekt med hennes son och lagat hemmagjord pizza.

Till kvällen tittade vi på Lets Dance och under hela programmet låg hennes lilla son och gosade på mitt bröst. Han pillade med mina fingrar och mitt hår och fnittrade väldigt sött hela tiden. Love it! Nästan som i min dröm jag hade i natt... då hade jag FEM bebisar (!) och alla var lugna, söta och harmoniska. Ganska tydligt att det bara var en dröm. Det enda problemet i drömmen var att jag hela tiden blandade ihop vem som var vem.

Hur som helst har jag haft en toppendag. I nästan nio timmar var jag borta och det är ju typ nytt rekord det senaste året. Nu är det dags att göra mig klar för sängen, för imorgon är det en massa timmar kurs! Ska bli SÅ roligt!! :-) Denna helg ska handla om healing och våra olika chakran.


1 kommentar:

  1. Vilken underbar dag och grattis till rekordet!
    9 timmar, fattar inte hur man orkar, men mycket starkt av dig

    SvaraRadera