Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

måndag 9 april 2012

Bra påsk!

Jag måste säga att jag har haft en otroligt bra påskhelg! Så gott som ångestfri har jag varit - trots mycket aktiviteter! Festen gick ju som bekant väldigt bra och igår eftermiddag kom min älskade kusin hit. Vi pysslade, åt thaimat, hyrde film och låg sen och pratade långt in på natten.


Idag har jag, för första gången sedan oktober, varit med på en scrapbookingträff med mina tjejor! Vi brukar träffas varje måndag och som det varit nu har jag inte vågat mig dit och varit med på riktigt. Några snabbvisiter är det enda jag fått till. Men nu kände jag att det var dags! Och det var skönt att äntligen sitta där igen.

Just nu känner jag mig ganska mörbultad efter för lite sömn, men jag är ändå glad för nu börjar jag verkligen att se den positiva förändring som jag går igenom.

Under den här veckan har jag inget jobb inplanerat som det ser ut nu. Det är först nästa måndag jag går på mitt 60% vikariat så nu är det bäst att köra en storstädning här hemma... skönt att ha det gjort när man jobbar sen! Till helgen ska jag gå den efterlängtade kursen och det längtar jag ju så otroligt mycket efter,

Nu blir det tidig sänggång och förhoppningsvis en skön sömn - i sängen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar