Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

söndag 22 april 2012

Harmoni

Det var en riktig toppendag igår! Kul att testa på att gå på auktion för första gången, shiiiit vad han med klubban kan snacka alltså.. i början satt jag mest och skrattade åt hur roligt det lät.
Och på Filip & Fredriks show hade vi det riktigt roligt! Det var, som förväntat, väldigt bra underhållning och vi fick oss många goda skratt.


Jag var helt ångestfri hela dagen! Känner mig väldigt harmonisk just nu och trivs väldigt bra med livet! Plötsligt känns det ganska lätt att leva i nuet och orostankarna är lätta att hålla borta. Jag tänker njuta av den här tiden.

Idag ska jag ta det lugnt, städa lite och kanske tvätta någon maskin om det finns ledig tid. Imorgon är det en ny jobbvecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar