Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

fredag 20 april 2012

Snow snow snow

Idag vräker snön ner utanför fönstret. Skulle gärna hålla mig inomhus, men måste ta mig iväg och skriva ett delegeringsprov om medicinering på jobbet. Har inte riktigt kunnat fokusera på att läsa så mycket heller, mina tankar är upptagna av annat. Vet inte riktigt vad det är jag ska fokusera på vis läsningen heller, det är hur mycket text som helst och det mesta känns inte relevant.

Imorgon är det dags för en STOR exponering då vi ska gå på en liveshow med Filip & Fredrik. Ser fram emot det väldigt mycket, men lite nervöst är det på samma gång. Fick biljetterna i födelsedagspresent av sambon förut, så det ska bli kul att äntligen få utnyttja dom :-)

2 kommentarer:

  1. När jag gjorde mitt delegeringsprov för typ 2 år sedan så fick vi ha alla papper framför oss haha! så mycket brydde hon som "vaktade" oss, sig om det!

    Hoppas det går bra för dig imorgon, jag tror det kommer gå galant!
    Du kommer ha fullt upp med att skratta :D

    SvaraRadera
  2. Vi på mitt jobb gör inte ens något prov, eller på ena gjorde jag men hade papperna framför mig på andra visade de hur man gjorde och såg till att man kunde namnen på alla boende. Sen när det gäller insulin visar man att man kan ge det typ...

    Hoppas du får det roligt i morgon!

    SvaraRadera