Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

fredag 13 april 2012

Massa blabb.

Klockan är en bra bit över midnatt och jag sitter här och funderar över varför jag inte sover. Genast inser jag att jag måste ställa alarm imorgon bitti för att inte vara helt död på kursen i helgen. Då ska vi vara på plats kl 09:00... och på måndag när jag ska jobba ska jag vara på plats 07:30. Det duger inte det här.. jag måste skaffa tillbaka min gamla dygnsrytm igen. Men det kommer nog blir så automatiskt när jag kommer igång med tre fasta jobbdagar i veckan.

Idag har jag shoppat lite nya scrapbookingprylar på nätet. Det är alltid roligt! Speciellt när paketet kommer i brevlådan och man får testa allt för första gången. Det ena paketet är dock från England så det kan ta ett par veckor. Men den som väntar på nåt gott...

Just nu tittar jag på Big Brother. När man tittar på det blir man plötsligt ganska nöjd med sitt liv. I det där huset finns det mycket människor som är i betydligt sämre psykisk hälsa än vad jag är. Just nu har dom fest, och då får man sitta och titta lite mellan fingrarna ibland för att inte skämmas allt för mycket. Men det är bra tidsfördriv dessa mörka, långa och ensamma nätter.

Löjligt hur jag sitter här och försöker komma på saker att skriva om för att slippa gå och lägga mig. Ni är väl inte ett dugg intresserade av vad jag har köpt för nörd-grejer eller vilken rutten dokusåpa jag tittar på, haha!

Nä, hoppas ni sover gott! Det ska jag göra.... snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar