Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

måndag 16 april 2012

BLÄ!

Huvudvärken har bara blivit värre och värre och nu har jag också ett fruktansvärt illamående. Har i flera dagar haft som värk i äggstockarna och jag har beräknad mens imorgon.. så förmodligen är det väl det som spökar. Har för mig att jag fått sån värk någon gång förut. Oftast har jag ju knappt någon mensvärk alls nu för tiden, så då tar den väl i extra mycket då och då... Vi säger så.

Har nyss tagit en Ipren... Väntar in att den ska göra sitt jobb och då tänker jag sova. Känner att jag vill ha många timmars sömn i natt. Kanske ska ta och testa att lägga mig en stund på spikmattan? Ibland kan det faktiskt göra underverk...

Önskar alla mina läsare en god natt. Imorgon ska det bli en bra dag - somna med den tanken!

1 kommentar:

  1. Jag köpte en spikmatta och det var superskönt, men sen efteråt så mådde jag alltid så fruktansvärt illa.
    Den gjorde dock susen för ryggen..

    SvaraRadera