Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

torsdag 5 april 2012

Påskägg!

Nu på kvällskvisten har jag haft lite oro i kroppen, förmodligen inför morgondagens middag här hemma. Men jag har ändå satt mig vid pysselbordet och gjort ett nytt påskägg. Kreativitet är verkligen en grym medicin mot ångest, testa!

Lovade ju att visa mitt ägg också när det blev klart (det är en present till sambons mormor som kommer imorgon):






Nu blir det till att krypa ner i sängen med sambon och skratta gott till Kjelles smakresa i Asien. Det är verkligen ett sjukt roligt program, gå in på tv3play och titta om ni har missat det!

God natt mina ångestsystrar och bröder.

1 kommentar:

  1. Vilket underbart ägg! Hoppas han uppskattar det lika mycket som jag hade gjort

    Glad påsk

    SvaraRadera