Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

torsdag 17 maj 2012

Tack för den här dagen!

Idag har jag haft en väldigt bra dag om man jämför med hur de senaste veckorna varit. Illamåendet har inte alls varit så starkt som det brukar och jag har till och med kunnat åkt och storhandlat och hjälpt till att laga middagen! Lycka!

Plötsligt fick jag en liten inblick i hur mysigt det faktiskt kan komma att bli att vara gravid. Plötsligt kan jag faktiskt se mig själv gå tillbaka till jobbet inom en snar framtid!

Och det känns bra med tanke på att jag måste gå på ett jobbmöte kl 8:30 imorgon bitti. Det är ett väldigt viktigt möte som kan påverka mycket i min framtid!

Nu är jag i alla fall nybadad och trött som få. Har lagt mig i sängen för att se slutet på hockeyn och sen blir det sova för hela slanten.

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår lite bättre! Hoppas det går bra på mötet!

    SvaraRadera