Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

måndag 28 maj 2012

Kräsen

De senaste kvällarna har varit förjävliga, har kräkts och kräkts och mått sjukt illa hela tiden. Tvingade mig själv att se hela Eurovision song contest och efter det ville jag nästan dö så illa mådde jag. Men det var ju roligt att se Loreen vinna, utklassning dessutom!

Tanken är att det här ska vara sista veckan som jag är hemma nu, så jag hoppas verkligen på en vändning snarast! Imorgon går jag in i vecka 11.

Det svåraste är utan tvekan maten. Jag får knappt i mig någonting som är varmt och avsmaken för kött är brutal... kan knappt se andra äta kött. Beställde en kall smörgås med skagenröra nere på stan här om dagen, när jag fick in den hade de ändå värmt brödet... det lilla gjorde att jag mådde illa resten av den dagen. Tack och lov för att jag i alla fall kan njuta av frukt och bär, alltid något!

2 kommentarer:

  1. Oj,oj,oj....Har inte varit inne o läst här på länge, så säg om jag blev överraskad :) Stort grattis!!! Hoppas att illamåendet lägger sig snart, vet hur tufft det kan va!

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt är bra med dig!
    Kram

    SvaraRadera