Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

torsdag 24 maj 2012

Magen växer!

Illamåendet blir bättre och bättre, har inte behövt spy på flera dagar även om illamåendet inte vill försvinna helt. Tröttheten är dock mer påtaglig än någonsin, sover 12 timmar varje natt och ytterligare ett par timmar på eftermiddagarna. Helt otroligt, men jag blir så trött att det bara inte går att hålla ögonen öppna. Men det är väl inte så konstigt med tanke på den avancerade produktion som sker i kroppen!

Magen har börjat växa och efter måltider sväller den upp ganska rejält!


Idag har jag i alla fall fått i ordning på balkongen, kokat rabarberkräm och bakat rabarberpaj! Länge sedan jag fick så mycket gjort, så jag är nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar