Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

fredag 4 maj 2012

Ensam!

Det var skönt att få shoppa lite idag. Illamåendet höll sig borta nästan hela tiden och jag handlade en tunika, tre par trosor, ett linne, mysbyxor och ett mysigt nattlinne. Sen avslutade vi shoppingrundan med en nachotallrik!
När vi var på väg hem igen kände jag hur jag blev alldeles yr och illamående.. så nu ligger jag nerbäddad igen, så snart jag ligger ner mår jag bättre. Jag tror att det är mitt, redan innan, låga blodtryck som spökar lite.

När jag ligger ner mår jag bra och känner mig sjukt rastlös, men så snart jag reser mig upp så mår jag dåligt igen. Så jag får snällt ligga här och vara rastlös... hellre det än att känna mig spy- och svimfärdig.

Önskar att sambon vore hemma så att jag hade lite sällskap i alla fall.. får nöja mig med att titta på hockey-VM. Jag känner att jag är så enormt sugen på någonting ätbart, men jag kan inte komma på vad det är! Det är jobbigt att fundera på vad det är också, för 90% av det jag kommer på får mig att vilja spy! Ja, vem var det nu som sa att det skulle vara lätt att vara gravid?! Haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar