Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

lördag 21 juli 2012

Romantik

Efter att ha varit tillsammans i 7½ år så brukar inte romantiken flöda så ofta... men igår kände jag mig som nykär igen! Vi hade det jättemysigt på konserten och när låten "Kärleken väntar" spelades möttes våra händer på min mage, vi tittade på varandra och genast insåg vi hur mycket vi längtar efter den kärlek som väntar oss om några månader. 
Senare när "Utan dina andetag" spelades höll han om mig hela låten och vi sjöng med i hela låten tillsammans. Lycka! Så sjukt lycklig kände jag mig! 

Vi somnade med en grymt skön känsla i natt och jag hade den kvar i kroppen när jag vaknade. Snart ska jag  åka med svägerskan och titta på sambons fotbollsmatch i solskenet. Kvällen ska jag spendera hemma hos mamma, hon åker till Rhodos i natt så vi tänkte passa på att ses medan sambon har lagfest hemma hos oss.  

<3 

1 kommentar:

  1. Vad underbart det låter, både romantiken och att få se kent..

    SvaraRadera