Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

fredag 20 juli 2012

Kent

Att jobba gick bra, kände inte av den där extrema tröttheten som kan komma ibland. Men sov två sköna timmar när jag kom hem.
Har inte jobbat något mer denna vecka, så det känns som en bra mjukstart. Har istället kunnat njuta av att vara hemma med sambon som har semester. Vi har spelar minigolf, umgåtts med vänner, grillat och spelat en massa spel; Härligt!

Idag är det superfint vänder och till råga på det kommer Kent hit till sin hemstad för en spelning vid slottet. Vi funderar på att köpa biljetter och åka dit. Vi har velat fram och tillbaka många gånger, men nu känns det ju som att vädret nästan tvingar oss att gå! Dessutom är Kents spelningar alltid guld värda.

Magen växer, men fortfarande känner jag ingenting. Tur att vi nyss var på Ultraljudet och har sett att det faktiskt är en liten välmående bebis där inne, annars hade jag garanterat varit orolig nu :-) Men när som helst kommer även jag att få njuta av dess små sparkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar