Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

fredag 29 juni 2012

Hoppas!

Var och träffade läkaren i onsdags. Hon sjukskrev mig de närmsta två veckorna. Hon tyckte också att jag skulle testa att ta Lergigan Comp nu när illamåendet inte är lika intensivt, det kan hjälpa bättre då. Och jag tror att hon hade rätt! Började ta tabletterna igår och idag har jag haft mer energi än vad jag haft de senaste 7 veckorna. Kunde äta ordentligt med lunch och har lyckats eliminera lite av dammråttorna som flyttat in under den här perioden. Städningen har verkligen blivit lidande, men nu känns det så mycket bättre!

Hoppas att det inte är en slump utan att jag faktiskt kan få må lite bättre nu framöver.

Nu ska jag hämta tvätten för att sen hoppa i badet. Efter det blir det nog en liten eftermiddagslur, idag känner jag mig till och med värd det! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar