Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

tisdag 9 oktober 2012

Föräldragrupp

Om 40 minuter börjar vår första träff med föräldragruppen uppe på barnmorskemottagningen. Jag kommer tyvärr att gå själv på träffarna då sambon inte kan komma ifrån jobbet på förmiddagarna. Men det ska bli ganska spännande och jag hoppas att få lära mig mycket och hitta ett skönt lugn inför förlossningen.

Bäst att jag skyndar mig nu :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar