Introduktion till bloggen:

Var tredje person har haft en panikattack under det senaste året - det gäller alla människor i hela världen. Jag är en av dom. I sju år har jag varit drabbad, till och från. Jag har varit nere på botten och jag har kravlat mig upp för att sedan falla igen. Jag har sökt hjälp via allt från kuratorer och läkare till böcker och cd-skivor. Inom mig jag har en enorm viljestyrka som vill befria mig från ångesten. Många gånger är det dock lättare i teorin än i praktiken. Under 2012 kommer det att bli förändringar i mitt liv. NU ska jag bli fri. Följ gärna med mig på denna resa. Nu ska både kropp och själ vårdas!

onsdag 24 augusti 2016

Framsteg idag

Någonting har hänt inuti mig idag. För första gången på länge har jag kommit på mig själv att tänka framåt med positiva känslor. Jag har anmält mig till en barnloppis och har börjat samla ihop prylar till den, jag har varit på bilskolan och bestämt att vi ska boka uppkörning i början på oktober och jag har tänkt lite på framtida jobb utan att få total panik.
Försöker att ta det väldigt lugnt, men ser verkligen detta som ett framsteg. Hoppas att det fortsätter i denna riktning. Vet att det är lite utav en berg- och dalbana, men jag är glad att denna dag har varit bra. Första dagen på länge jag känner att jag tankat energi istället för att bara förlora den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar